Folytatódik a Vöröskereszt és a P&G együttműködése
Marketinginfo.hu - 2017-07-10 15:59
CSR
A P&G és a Rossmann Magyarország országos jótékonysági kezdeményezést indított "Új hősökre van szükség" elnevezéssel a Magyar Vöröskereszt támogatására.
A kampány méltó folytatása annak a jól működő partnerségnek, amelynek részeként a P&G tavaly elnyerte a Vöröskereszt "Év Adományozója" kitüntetését. A jelenleg zajló együttműködés keretében minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt, kijelölt P&G termékkel, így például a Pantene, Old Spice, Always és Oral B nem elektromos termékeivel is segíthetünk, hiszen minden elköltött 100 forint után 1 forintot a Magyar Vöröskereszt a Véradókamion üzemeltetésére fordít. A segítséget nyújtó hősök 2017. július 31-ig csatlakozhatnak a kezdeményezéshez.
A Magyar Vöröskereszt véradókamionja 2006-ban kezdte meg működését. Az ország első és egyben egyetlen véradókamionja minden évben több ezer kilométert tesz meg, fedélzetén évente több ezer ember ad vért. A véradókamion üzembe helyezése óta több mint 40.000 ember nyújtotta itt segítő karját véradásra, ez azt jelenti, hogy már 18.000 liter vért gyűjtöttünk a kamion segítségével. Ezzel 120.000 embernek segítettek véradóink.
A véradókamion kiemelt szerepet kap a mindennapi munkákban, segítségével olyan emberekhez is eljuthatunk, akik számára az átlagosnál nagyobb idő- és energia befektetést igényelne egy kijelölt véradóhelyre elmenni. A Magyar Vöröskereszt kiemelt feladata, hogy minél több fiatal véradót mozgósítson, ezért is örülünk minden olyan kezdeményezésnek, ami a fiatal korosztályt, az "új hősöket" célozzák, mindezt a véradókamion bevonásával. A P&G nem véletlenül kapta meg tavaly tőlünk az "Év Támogatója" elismerést - sorozatos támogatásukkal olyan célokat érhettünk el, amelyek sok-sok ember mindennapi életét teszi élhetőbbé." - mondta el Kardos István a Magyar Vöröskereszt igazgatója.
A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az "Új hősökre van szükség" kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el.
A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A most útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Rossmann és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit a magyar emberek életének támogatásával. A Magyar Vöröskereszt "Év Adományozója" 2016 kitüntetése egy olyan elismerés, amire nem csak mi - a vállalat dolgozói és partnerei- lehetünk büszkék, hanem mindazok a vásárlók is, akik hozzánk csatlakozva segítettek jobbá tenni az emberek mindennapjait." - mondta Matej Podobnik, a P&G Magyarországért felelős vállalati kommunikációs menedzsere
A program kulcsfontosságú partnere a Rossmann, Magyarország egyik vezető kozmetikai áruházlánca.
A Rossmann nyitott a különböző társadalmi kezdeményezésekre. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak majd a programhoz, hiszen a kampány menete igen egyszerű: mindennapi bevásárlásunkkal, egy kis figyelemmel, szinte észrevétlenül is segíthetünk -tette hozzá Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.
A nyár beköszöntével sem csökken a vérellátás biztosításának jelentőssége, mi több, rendőrségi statisztikák szerint a gyermekbalesetek száma július-augusztus időszakban kétszer olyan magas, mint február-márciusban. Pontosan ezért kiemelten fontos, hogy felkészüljünk a bajba jutottak megsegítésére a hazai vérellátás támogatásán keresztül.
Kapcsolódó cikkek:
A P&G 2021-ben Romániában új mosószergyárat épít
A P&G 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentése
A P&G meghirdette a 2019. évi Vezérigazgatói kihívások versenyt
Zöldebb iskolát a gyermekeknek
3,6 millió a koraszülött kisbabák megsegítésére
Pozitív fogyasztás a P&G szemszögéből
Életmentő kampány a véradásért
A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
Önkéntes programot indított a Magyar Vöröskereszt
Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata
Több vállalat a gyerekekért
Megosztható lesz a véradás
Légkondival segít az LG a Vöröskeresztnek
|