Hírek
23579 hír az adatbázisban
Női erő az abroncsgyártásban
Marketinginfo.hu - 2024-10-21 10:59
CSR

A nemek közti egyenlőség előmozdításáért nyert díjat a Bridgestone Tatabánya.

A Nemek egyenlőségéért egy "férfiasnak" tartott iparágban című pályázatával lett győztes a Bridgestone Tatabánya a HRPOWER szervezésében megvalósuló Open Minded Companies Award 2024 pályázat Program a nemek közti egyenlőségért kategóriájában.

Október 17-én került megrendezésre a Magyarországon működő kis- és nagyvállalatok munkahelyi sokszínűségért, nyitottságért, elfogadásért tett kezdeményezéseit és eredményeit díjazó Open Minded Companies Award 2024 díjátadó gálája. A kategória három döntős shortlistes nevezője közül a 8 főből álló szakmai zsűri végül a Bridgestone Tatabánya pályázatát találta méltónak a kategóriagyőzelemre.

A Bridgestone Tatabánya törekszik arra, hogy lebontsa a gumiabroncsgyártásban uralkodó hagyományos nemi sztereotípiákat - egy sokak által férfiasnak tartott iparágban. A nemi egyenlőség előmozdítása érdekében indított kezdeményezések a vállalat azon törekvését tükrözik, hogy inkluzív és támogató környezetet teremtsen a női munkavállalók számára. Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató alatt 2017 óta négy és félszer több hölgy kolléga dolgozik a gyárban, mint korábban - az összes kolléga közel 20%-át teszik ki.

A vállalat kezdeményezései és programjai - ingyenes egészségügyi szűrések, női kerekasztalbeszélgetések, készségfejlesztő programok és tréningek, külső rendezvényeken és konferenciákon való részvételi lehetőségek, édesanyák és kismamák támogatása - a női kollégák jóllétének megőrzésére, szakmai fejlődésükre, és a munka-magánélet egyensúlyának biztosítására egyaránt összpontosítanak.

"Világéletemben termelő vállalatoknál dolgoztam, így mindig is fontos volt számomra az egyenlőség előmozdítása és a női munkavállalók támogatása. A kollégák szemléletformálása hosszabb távon arra is pozitív hatással bír, hogyan tekintenek a nők saját szerepükre a férfiasnak tartott termelő- illetve gumiabroncsiparban, illetve hogyan kerül megítélésre a női munkavállalók jelenléte a szektorban" - mondta el a kategóriagyőzelem kapcsán Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója.

A vállalat célja, hogy pozitív példával elől járva minél több hölgy érezhesse azt, hogy neme ellenére is helye van az autóiparban, aktív szerepvállalása pedig támogatást élvez a gyártó vállalatoknál is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Adomány a Bridgestone-tól
  Tavaszi sminkeléssel köszönti a nőket Bridgestone
  Legjobb gyári beszállítási eredményét érte el 2018-ban a Bridgestone
  A Paralimpiai Mozgalom globális partnere lett a Bridgestone
  Madarak és ürgék megfigyelésében segít a Bridgestone
  1,5 millió forint gyermekmosolyra a Bridgestone-tól
  Újabb beruházást indít Tatabányán a japán Bridgestone
  Abroncsokkal népszerűsítik az adományozást

További hírek ebben a kategóriában

Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...
24 millió forintnyi adomány a LI...