Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők A vásárlók márkaválasztással kapcsolatos döntését nemcsak az érintett termék vagy az adott vásárlási szituációból adódó tényezők befolyásolják. Számtalan további, látszólag közvetett hatás létezik még, amelyek mind-mind meghatározzák, hogyan viselkedik ... |
|
|
A marketing története A marketing, mint tudományág viszonylag rövid idő alatt gyors fejlődésen ment keresztül, mind elméleti, mind gyakorlati síkon. A marketing történetével akadémikus szinten meglepően későn, 1976-ban kezdtek foglalkozni, ekkor jelent meg Robert Bartels "A mar... |
|
|
A márkadinamika Mitől válik egy márka igazán fontossá a fogyasztó életében? Hogyan alakul ki az a kötődés, amely a legnagyobb márkákat halhatatlanná teszi? A felejthetetlen márkák mindegyike öt kritériumot teljesít, hogy mindezt elérje.
|
|
|
A márkaidentitás A márkaidentitás mindazon eszközök együttese, amelyek segítségével felépíthetjük az általunk sugallni kívánt márkaképet a fogyasztóban. Ezek az elemek teszik lehetővé a márka azonosítását, amely alapján az adott termék vagy szolgáltatás könnyen, gyorsan... |
|
|
A személyes eladás folyamata A személyes eladás során az eladószemélyzet (leggyakrabban az üzletkötő) közvetlenül, és igen gyakran négyszemközt érintkezik az ügyféllel, azaz a potenciális vevővel. E forgalmazási mód sikerének titka éppen ezért az a benyomás, amely a tárgyalás során... |
|
|
|
|
|
|
|