Hírek
23502 hír az adatbázisban
Életmentő kampány a véradásért
Marketinginfo.hu - 2018-08-06 11:33
Outdoor/indoor

Egy különleges kreatív megoldással hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára a Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group.

Az életmentő töltés elnevezéssel futó közterületi installációkkal Budapest több pontján találkozhatnak a járókelők.

A Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group összefogásával figyelemfelkeltő kampány indult a véradók ösztönzésére Budapesten. Augusztusban a város több pontján lehet találkozni a megjelenéssel, és olyan interaktív megállókkal is - a Margit híd, budai hídfőjén és a Móricz Zsigmond körtéren -, amelyek non-stop mobiltöltő állomásokként funkcionálnak. A cél, hogy ezzel a kreatív, figyelemfelkeltő megoldással a rendszeres és az új véradók figyelmét is felhívják arra, hogy a véradás mindig életmentő.

"Nyáron a nagy meleg és a szabadságolások miatt csökken a véradói aktivitás. Augusztus első két hete mindig a legkritikusabb, így nagy öröm számunkra, hogy a kreatív szakembereknek hála, ilyen rendhagyó módon hívhatjuk fel a lakosság figyelmét arra, hogy véradókra nyáron is szükség van" - mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.

A HD Group "Az életmentő töltés" című pályázatával elnyerte a Jcdecaux Innovate Awards különdíját. A Jcdecaux egy pályázat kapcsán biztosította a reklámfelületeket és önköltségi áron a kivitelezést a Vöröskeresztnek, a HD Group pedig az ötletet, ami a vérszükségletet a telefontöltés iránti folyamatos igénnyel állította párhuzamba.
A napi biztonságos vérellátáshoz 1600-1800 véradóra lenne szükség, ezért a Vöröskereszt minden lehetőséget megragad, hogy véradókat toborozzon. A pontos véradóhelyszínek és időpontok a www.veradas.hu oldalon, valamint a Vöröskereszt ingyenes véradós mobilapplikációján érhetőek el.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Rekordot döntött a Magyar Vöröskereszt élelmiszergyűjtése
  Idén 320 önkéntes fiatal nyújt elsősegélyt 19 balatoni strandon
  #AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
  Okosplakátok magyar fejlesztés segítségével
  Közös véradást szervez a DRV és a Magyar Vöröskereszt
  Közel 300 elsősegélynyújtó bizonyított Miskolcon
  A JCDecaux együttműködő partnere volt az Országos Mentőszolgálatnak
  Magyar Vöröskereszt önkéntesei a balatoni strandolókon
  Kávézót nyitott a Magyar Vöröskereszt
  Népszerűek a Vöröskereszt sajátmárkás termékei
  Elsősegélyt tanít a Nickelodeon és a Magyar Vöröskereszt
  Önkéntes programot indított a Magyar Vöröskereszt
  Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata
  Több vállalat a gyerekekért
  A közösségi véradás
  Folytatódik a Vöröskereszt és a P&G együttműködése
  Adj vért! – nyári véradókampány

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...