Hírek
2826 hír a hírkategóriában
Kutatás

Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Kutatás
A fiatalok 12 százaléka tervez lakásvásárlást három éven belül, az érintettek 71 százaléka pedig ezt kisebb-nagyobb hitelfelvétellel tudja csak megoldani - derül ki a K&H ifjúsági indexéből.
2019-06-20 11:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Kutatás
A helyi vendégek körében is egyre népszerűbb Budapest Marriott Hotel utasforgalmi adatai hozzák a hazai tendenciákat.
2019-06-19 10:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Kutatás
Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka.
2019-06-14 10:50, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Kutatás
Az élelmiszerek címkéjét saját bevallása szerint a vásárlók közel fele megnézi, de alig egytizedük érti teljes mértékben az ott feltüntetett információkat - derült ki a FÉSZ friss kutatásából.
2019-06-13 09:40, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
Kutatás
Egy készült friss kutatásban arra keresték a választ, hogy mennyire tartják fontosnak az emberek az együtt töltött minőségi időt a legkisebbekkel, az eredmény pedig sokatmondó.
2019-06-06 09:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
Kereskedelem
A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.
2019-05-28 13:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A magyarok több mint 60 százaléka tervez nyaralást az idén
Kutatás
Az idén a magyarok 62 százaléka tervez nyaralást, a legtöbben (35 százalék) július második, valamint augusztus első felében (22 százalék).
2019-05-27 11:44, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Biztosnak érzik állásukat a magyar munkavállalók
Kutatás
Az idei első negyedévben 2 ponttal csökkent a munkavállalói bizalmi index a hazai dolgozók körében a tavalyi év hasonló időszakához képest.
2019-05-24 13:59, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Napi két órát töltenek együtt a magyar családok
Kutatás
Manapság a krónikus időhiány sajnos nem ismeretlen fogalom. Nem csak a munkánk, de az egyéb rutinfeladatok is értékes perceket vesznek el mindennapjainkból, így kevés idő jut szeretteinkre.
2019-05-21 14:34, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kiderült mire költenének inkább a magyarok
Kutatás
Bár saját bevallásunk szerint tudjuk mik az igazán fontos dolgok az életben, és ennek megfelelően a váratlan balesetektől és betegségektől félünk legjobban, mégis inkább a lakásunkat és gépjárművünket biztosítjuk.
2019-05-21 10:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan lehet az egészségtudatosságból vállalati versenyelőnyt faragni?
Megnyitotta kapuit a budapesti adidas RUNBASE
Tévhitek és valóban működő tanácsok a gyermekek fogápolása kapcsán
Heti két óra a természetben
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Adathordozóink megsemmisítése (x)
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
Hazai vállalkozók legjobb online ötleteit díjazta a UPC
Kulisszatitkok az animációs videód készítése kapcsán (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Az AXE Ice Chill interaktív tesztje a villamosmegállókban
Az ITM a Gyerek Szigeten
Újabb fesztiválon nyit ideiglenes üzletet az ALDI
Rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
Elindult a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása
Megjelent a Végtagmentő applikáció
Bolt az új neve a Taxify-nak
Már mobilappal is el lehet adni az autót
  Karrier   Design
Változások a Liberty Global európai vezetőségében
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Új vezérigazgató a Diákhitel Központnál
Európa legjobb munkahelyei között a Mars
Több külföldi dizájnermárka is bemutatkozik a WAMP-on
A BMW Group átszervezi dizájnrészlegeit
Mesehősök a gyermeknapra! (x)
Frissdiplomás divattervező nyerte a MOL Fresh Corner dizájnversenyt
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
  DM   Kutatás
Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
Díjmentes hívás és 90 GB internet a Vodafone-tól Valentin napra
Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Promóció   Reklám
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Élelmiszer-pazarlás elleni akcióban a Tesco és a Mars
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Otthonszépítés a SPAR-ral
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Az AXE Ice Chill interaktív tesztje a villamosmegállókban
Csapágy, szimering, seeger gyűrű, és amit róluk tudni érdemes (x)
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár új reklámkampánya
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
  PR   Egyéb
Légbevezető beépítésével kiküszöbölheti a penészedést és bepárásodást (x)
Új kulturális, kreatív és oktatási ügyfelek a MITTE portfóliójában
Díjazták a legkiválóbb pálinkákat
Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
Harmadszor választották meg az Országház borait
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szakszervezet
Kávé a világűrből
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
  Márkák   CSR
Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
A KLM és a TU Delft összefog a légi közlekedés fenntarthatóbbá tételéért
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Fenntartható repülőgép-üzemanyagot előállító üzemet hoz létre a KLM
Rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára az Auchan
Lidl a beteg gyermekekért
  Kereskedelem
Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl