Kutatás
|
A térségi átlagnál jobban bíznak a digitalizációban a magyar cégek
Kutatás
87 százalékuk egyértelműen növekedési lehetőséget lát az innovatív technológiák alkalmazásában, szemben a régiós átlag 83 százalékával - derül ki a Microsoft megbízásából készített legújabb kutatásból.
|
|
|
Kin múlik az európai cégek további növekedése?
Kutatás
A technológiában jártas munkaerő biztosítása elengedhetetlen Európa tőkevonzó képességének megőrzéséhez.
|
|
|
Megtelnek a szálláshelyek szerelmesekkel
Kutatás
Minden harmadik szerelmespár elutazik Valentin-nap alkalmából a Szallas.hu friss felmérése szerint.
|
|
|
Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
Kutatás
A Mastercard legfrissebb adatai szerint legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról, a magyarok egyre szívesebben választják a készpénzmentes fizetési megoldásokat.
|
|
|
Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
Kutatás
Az egyetemisták többsége hallott már a kapunyitási pánikról és csaknem harmada tapasztalta is már magán ezt a jelenséget - derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) TEDx konferenciájára készített felmérésből.
|
|
|
Idén a többség nem egyszer akar utazni
Kutatás
Összesen 2-3 hétre, autóval, belföldre és hotelben megszállva - ezt tervezik a legtöbben 2019-re.
|
|
|
Vásárlási szokások Valentin-nap környékén
Kereskedelem
Az éves Mastercard Love Index alapján a magyarok nem hagyják az utolsó pillanatra a Valentin-napi ajándékok kiválasztását, az online vásárlás iránti bizalom pedig folyamatosan nő.
|
|
|
Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
Kereskedelem
A klasszikusnak számító fotókidolgozás, a Bluetooth-hangszóró és a fülhallgató mellett idén a márkás parfüm, a fitneszpánt és az okosóra számítanak a legnépszerűbb Valentin-napi ajándéknak az Extreme Digitalnál.
|
|
|
A magyar munkavállalók stabilnak érzi a munkahelyét
Kutatás
A magyar munkavállalók 82 százaléka-nők és férfiak egyaránt - úgy érzi, hogy több mint 5 évig megmarad az állása, a férfiak 83, a nőknek pedig 80 százaléka látja biztosnak a saját pozícióját a jelenlegi munkahelyén.
|
|
|
Az óvatlan munkavállalók jelentik a legnagyobb kiberkockázatot
Kutatás
A cégek közel 80 százalékát érte valamilyen kiberbiztonsági incidens az elmúlt hónapokban Magyarországon.
|
|
|