Promóció
|
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Promóció
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel vezetnek a magyarok előtt.
|
|
|
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Egészségmarketing
A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek.
|
|
|
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Promóció
A promóciós termékek már hosszú évtizedek óta velünk vannak.
|
|
|
A Borsodi Friss nyereményjáték
Promóció
Az idén 50. születésnapját ünneplő Borsodi Sörgyár fennállása alatt megannyi fejlesztéssel gazdagította a hazai sörkultúrát, például az egyik első hazai ízesített sörrel, a Borsodi Frissel.
|
|
|
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Promóció
Példaértékű fiatal tehetségek bemutatásával és Daubner Anna hazai tervezővel közös, egyedi pólókollekcióval készült a Telekom az idei nőnapra.
|
|
|
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Outdoor/indoor
100 méternyi fényfüzér, 50 tekercs szigetelőszalag és 10 órányi munkát jelentő díszítés: ezek kellettek ahhoz, hogy ebben az évben is a főváros utcáit járhassa a Fénytaxi.
|
|
|
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
CSR
A BMW Group Magyarország a "Hiányzol Anyu!" kezdeményezés keretében anyák napi figyelmességek célba juttatásában segít azoknak, akiknek idén nem áll módjukban felköszönteni édesanyjukat.
|
|
|
A FOREO nőnapi kampánya
Promóció
A FOREO ajándékba adja bestseller arctisztító készülékét!-Nőnap alkalmából ezzel tiszteleg a hölgyek előtt.
|
|
|
A Magyar Vöröskereszt & Always kampánya
Promóció
Az Always és a Magyar Vöröskereszt jótékonysági programja az iskoláskorú lányok megsegítésére.
|
|
|
Díjaztak a LUKOIL-t
Promóció
A Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Ügynökség (ICCO) által létrehozott egyik legrangosabb nemzetközi közönségkapcsolat-rendezvényén, az ICCO Global Awards verseny egyik nyertesévé nyilvánították a LUKOIL-t.
|
|
|