Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Csaknem minden vállalat - vagy vásárlóként vagy eladóként - részt vesz valamilyen beszerzési folyamatban. Hiszen számos erőforrás (így pl. az energia) csak más vállalkozásoktól szerezhető be, illetve számos termék vagy szolgáltatás vállalati ügyfelek számá...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Termék vs. piac bővítés
Pozicionálás
Márkák válságban




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...