Hírek
22673 hír az adatbázisban
Falóval üzen a Lazurán
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-03-17 12:16
Outdoor/indoor

Az ambient megjelenés mellett egy dedikált microsite-on, social media és online kampányban, illetve fesztivál kitelepüléseken kommunikál a festékmárka.

Hatalmas méretű faló uralja a Nyugati pályaudvar és a bevásárlóközpont mellett található területet, amelyet március 16-20. között lehet megtekinteni, a faló ezt követően vidéki körútra indul. Március 18-án reggel 10 és délután 6 óra között 1000 darab fából készült ajándékot osztogatnak hostessek a helyszínen.

A Lazurán célja a kampánnyal, hogy Magyarországon különböző területekről összegyűjtsön olyan értékeket, melyek időtállóak és egyének vagy közösségek üzeneteit mutatják be. Április 3-ig a trilak.hu/idotallo oldalon bárki elküldheti az általa fontosnak tartott mondanivalót, a legjobbak pedig felkerülnek a faló oldalára. Az egyéni értékek mellett civil szervezetek és egyesületek üzeneteit is várja a PPG Trilak Kft., hogy a társadalmi ügyekkel és az inspiráló gondolatokkal minél többen megismerkedjenek.

A faló oldalán plotter technikával jelenítik meg az üzeneteket, a hírességek közül Tatár Csillától került fel az első idézet: "Az embernek az értékeit ápolni kell, ez nem csak tárgyakra, hanem emberi kapcsolatokra éppúgy vonatkozik, mint érzésekre, érzelmekre, gondolatokra. Az ember, amit ad, azt kapja vissza."

Az installáció három hétig készült rétegelt lemezből, amelyet favédő lazúrral festettek le. A budapesti helyszínre 4 órán át építették a falovat, a vidéki városokba 7,5 tonnás teherautó szállítja az építményt.

"Az időtálló favédelem szimbólumává váló trójai falovat 2015 tavaszán kezdtük el használni, egy 30 mp-es image spot mellett POS eszközökön jelent meg a motívum. A koncepciót idén továbbvittük és a 4 méter magas faló installációval, a fesztivál kitelepülésekkel és aktivitásaikkal, a fogyasztók személyes élményeire fókuszálunk a márkával" - nyilatkozta a PPG Trilak Kft. marketingigazgatója, Bartha-Szabó Enikő.

A kampány lebonyolítását a HPS Experience végzi, a megbízó a PPG Trilak Kft.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bársonyosan elegáns - A tojáshéj festék az új kedvenc (x)
  Sport ambient a Coral-tól
  A színekkel hatott az out-of-home kampány
  Idén tovább csökken a festékek iránti kereslet
  Ügynökséget választott a Trilak
  Divatshowt kreált új festékcsaládja köré a Trilak
  Műfüre lépett a HPS

További hírek ebben a kategóriában

A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...