Hatalmas méretű faló uralja a Nyugati pályaudvar és a bevásárlóközpont mellett található területet, amelyet március 16-20. között lehet megtekinteni, a faló ezt követően vidéki körútra indul. Március 18-án reggel 10 és délután 6 óra között 1000 darab fából készült ajándékot osztogatnak hostessek a helyszínen.
A Lazurán célja a kampánnyal, hogy Magyarországon különböző területekről összegyűjtsön olyan értékeket, melyek időtállóak és egyének vagy közösségek üzeneteit mutatják be. Április 3-ig a trilak.hu/idotallo oldalon bárki elküldheti az általa fontosnak tartott mondanivalót, a legjobbak pedig felkerülnek a faló oldalára. Az egyéni értékek mellett civil szervezetek és egyesületek üzeneteit is várja a PPG Trilak Kft., hogy a társadalmi ügyekkel és az inspiráló gondolatokkal minél többen megismerkedjenek.
A faló oldalán plotter technikával jelenítik meg az üzeneteket, a hírességek közül Tatár Csillától került fel az első idézet: "Az embernek az értékeit ápolni kell, ez nem csak tárgyakra, hanem emberi kapcsolatokra éppúgy vonatkozik, mint érzésekre, érzelmekre, gondolatokra. Az ember, amit ad, azt kapja vissza."

Fotó: HPS Experience Kft.
Az installáció három hétig készült rétegelt lemezből, amelyet favédő lazúrral festettek le. A budapesti helyszínre 4 órán át építették a falovat, a vidéki városokba 7,5 tonnás teherautó szállítja az építményt.
"Az időtálló favédelem szimbólumává váló trójai falovat 2015 tavaszán kezdtük el használni, egy 30 mp-es image spot mellett POS eszközökön jelent meg a motívum. A koncepciót idén továbbvittük és a 4 méter magas faló installációval, a fesztivál kitelepülésekkel és aktivitásaikkal, a fogyasztók személyes élményeire fókuszálunk a márkával" - nyilatkozta a PPG Trilak Kft. marketingigazgatója, Bartha-Szabó Enikő.
A kampány lebonyolítását a HPS Experience végzi, a megbízó a PPG Trilak Kft.