Hírek
23605 hír az adatbázisban
Falóval üzen a Lazurán
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-03-17 12:16
Outdoor/indoor

Az ambient megjelenés mellett egy dedikált microsite-on, social media és online kampányban, illetve fesztivál kitelepüléseken kommunikál a festékmárka.

Hatalmas méretű faló uralja a Nyugati pályaudvar és a bevásárlóközpont mellett található területet, amelyet március 16-20. között lehet megtekinteni, a faló ezt követően vidéki körútra indul. Március 18-án reggel 10 és délután 6 óra között 1000 darab fából készült ajándékot osztogatnak hostessek a helyszínen.

A Lazurán célja a kampánnyal, hogy Magyarországon különböző területekről összegyűjtsön olyan értékeket, melyek időtállóak és egyének vagy közösségek üzeneteit mutatják be. Április 3-ig a trilak.hu/idotallo oldalon bárki elküldheti az általa fontosnak tartott mondanivalót, a legjobbak pedig felkerülnek a faló oldalára. Az egyéni értékek mellett civil szervezetek és egyesületek üzeneteit is várja a PPG Trilak Kft., hogy a társadalmi ügyekkel és az inspiráló gondolatokkal minél többen megismerkedjenek.

A faló oldalán plotter technikával jelenítik meg az üzeneteket, a hírességek közül Tatár Csillától került fel az első idézet: "Az embernek az értékeit ápolni kell, ez nem csak tárgyakra, hanem emberi kapcsolatokra éppúgy vonatkozik, mint érzésekre, érzelmekre, gondolatokra. Az ember, amit ad, azt kapja vissza."

Fotó: HPS Experience Kft.

Az installáció három hétig készült rétegelt lemezből, amelyet favédő lazúrral festettek le. A budapesti helyszínre 4 órán át építették a falovat, a vidéki városokba 7,5 tonnás teherautó szállítja az építményt.

"Az időtálló favédelem szimbólumává váló trójai falovat 2015 tavaszán kezdtük el használni, egy 30 mp-es image spot mellett POS eszközökön jelent meg a motívum. A koncepciót idén továbbvittük és a 4 méter magas faló installációval, a fesztivál kitelepülésekkel és aktivitásaikkal, a fogyasztók személyes élményeire fókuszálunk a márkával" - nyilatkozta a PPG Trilak Kft. marketingigazgatója, Bartha-Szabó Enikő.

A kampány lebonyolítását a HPS Experience végzi, a megbízó a PPG Trilak Kft.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bársonyosan elegáns - A tojáshéj festék az új kedvenc (x)
  Sport ambient a Coral-tól
  A színekkel hatott az out-of-home kampány
  Idén tovább csökken a festékek iránti kereslet
  Ügynökséget választott a Trilak
  Divatshowt kreált új festékcsaládja köré a Trilak
  Műfüre lépett a HPS

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...