Hírek
23581 hír az adatbázisban
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Marketinginfo.hu - 2024-12-16 10:21
Outdoor/indoor

A szervezők meglepetéseként a két ünnep között is, sőt egészen január 6-ig marad a LEGOŸ villamos Budapest karácsonyi díszbe öltözött belvárosában.

Így azoknak sem kell aggódniuk, akik a sűrű adventi időszakban nem tudták megnézni a különleges játékvillamost.

Az ünnepek a legtöbb család számára az év legsűrűbb, legmozgalmasabb időszakát jelentik, amikor a rengeteg tennivaló és elfoglaltság mellett sokszor nem jut idő a kikapcsolódásra, pihenésre. Ez különösen igaz a szentestét megelőző időszakra, ezért a BKV, a BKK, a Budapest Brand és a LEGO csapata a nagy érdeklődésre való tekintettel úgy döntött, hogy a teljes ünnepi időszak alatt kint marad a LEGO villamos a Deák Ferenc téren.

Így, ha két családlátogatás vagy bejgli között egy kis friss levegőre vagy sétára vágynánk, vagy egyszerűen szeretnénk a gyerekeket kicsit megmozgatni, látogassuk meg LEGO Vilit, Budapest legvidámabb villamosát az ünnepi fényekbe öltözött belvárosban. Az életnagyságú játékvillamos a világ legnagyobb kötött pályán mozgó LEGO-építménye, amelyet most mindenki saját kockáival is kidíszíthet.

A LEGO Vilivel a szervezők a közösségi közlekedés mellett a játék fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet, amely a tanulás egyik legfontosabb eszköze és fontos szerepet tölt be a gyerekek fejlődésében. A nem mindennapi villamoskocsi színes megjelenésével és barátságos lényével azonnal belopta magát nemcsak a fővárosiak, de a turisták szívébe is, akik pillanatok alatt hírét vitték világszerte a különleges budapesti látványosságnak.

A LEGO villamos a korábbi időpont, december 20. helyett egészen vízkeresztig, azaz 2025. január 6-ig lesz látható a Deák Ferenc téren, hogy mindenki kedvére megcsodálhassa.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
  A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
  A Lego a legértékesebb játékmárka a világon
  Akár 1300 évig is megmaradnak az óceánban a Lego-kockák
  A LEGO Csoport és a National Geographic Kids közös kampánya
  A LEGO® Braille Kockák prototípusa
  A nemzetközi Lego-robotépítő verseny
  Braille-építőkockák a Legotól
  Óriási legófigurák a Magyar Természettudományi Múzeumban

További hírek ebben a kategóriában

Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...