Hírek
23581 hír az adatbázisban
Régiós reklámipari útmutató készült
Marketinginfo.hu + MTI - 2015-12-07 11:21
Reklám

A kelet-közép-európai régió reklámipari helyzetét áttekintő kiadványt jelentetett meg a Café Communications.

Az ügynökség azzal a céllal állította össze és tette ingyenesen letölthetővé a csaknem 200 oldalas tanulmányt, hogy segítséget nyújtson a régióban kommunikációs tevékenységet végző vagy tervező vállalatoknak.

A CANnual Report 2015 elnevezésű kiadvány bemutatja a régió egyes országaiban zajló politikai, gazdasági és társadalmi folyamatokat és azok reklámgazdaságra gyakorolt hatásait, továbbá a legfontosabb reklámpiaci szereplőket.

A kiadványban a kelet-közép-európai régió 14 országa - Bulgária, Cseh Köztársaság, Észtország, Horvátország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Magyarország, Oroszország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna - szerepel.

A tanulmány egyik fontos célkitűzése az egyes országok reklámgazdasági helyzetének összevetése. A Café Communications ennek érdekében létrehozta az úgynevezett weCAN-rangsort, amely a régiós országok egy főre jutó reklámköltését az egy főre jutó nominális GDP arányában vizsgálja, a már önálló vásárlóerőt felmutatni képes 14 évnél idősebb lakosságra korrigált adatokkal. A rangsorban minél előrébb helyezkedik el egy ország, annál fejlettebbnek tekinthető a reklámgazdasága a gazdasági teljesítőképességének egészéhez képest. Ebben a rangsorban Szlovénia áll az élen 0,44 százalékos mutatóval, utána Magyarország és Csehország következik azonos, 0,42 %-kal.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új operatív vezető a Cafénál
  A Cafésok lettek a legjobbak az idei Young Drummers-en
  Régiós céget alapított a Café Communications
  Jól áll a hazai digitális reklámipar
  A Café PR-t választotta a Media Markt
  A Café PR az IKEA új kommunikációs ügynöksége
  PR ügynökségeket választott az IKEA a régiónkban

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...