Hírek
23502 hír az adatbázisban
A Cafésok lettek a legjobbak az idei Young Drummers-en
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-11-05 14:58
Reklám

Idén a Café Communications volt egyetlen magyar ügynökség, amely díjat kapott - ráadásul kettőt is - a régiónk egyik legrangosabb reklámfesztiválján, a Golden Drum-on, Szlovéniában.

Az október 19-ei gálán aranyat vehettek át az Audinak készített rádióreklámukért, az Audi studioért, és az ügynökség kreatív párosa lett a Young Drummers verseny első helyezettje. Szász Dániel szövegíró és Szabó Sándor art director munkáját 172 nemzetközi pályamű közül találta a legjobbnak a zsűri.

Idén a 30 alatti fiatal művészeknek szóló Young Drummers pályázat feladata az volt, hogy a résztvevők a szlovén kisvárost, Pirant népszerűsítő posztert készítsenek "Piran - Tartini városa" szlogennel...

A győztes poszter alkotóját Piran városa 3000 eurós díjban részesíti, valamint egyszeri belépést biztosít számára a 2019-es Golden Drum Fesztiválra és Piran egy évig az ő munkájukat használja a város reklámozására.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Café Reklám Zrt. megalapította a Café Kötelék Alapítványt
  Új társ-kreatív-igazgató a Café Communications-nél
  Új operatív vezető a Cafénál
  A PlayIT a Café-vel együttműködik
  Régiós céget alapított a Café Communications
  Változások a Café Communications-nél
  Közösen folytatja a Café és a Be Social
  Régiós reklámipari útmutató készült
  Két új nemzetközi ügyfelet szerzett a Café Communications

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...