Marketing eszközök
71 anyag az adatbázisban
A reklámlevelek sok esetben nagyon alacsony hatásfokkal működnek. A válaszarány egy átlagos DM-kampány esetén 2-3%, vagyis a kiküldött levelek ekkora hányadának sikerült aktivizálnia az olvasókat. Mire lehet mégis jobban ügyelni, hogy az ajánlatot tartalma...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés



NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További
marketing eszközök

Mire jó az e-mail marketing?
Így kell kinéznie egy sajtóközle...
Magyar Reklámetikai Kódex 2009
10 ok, amiért szükségünk van web...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...