Hírek
23541 hír az adatbázisban
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
Marketinginfo.hu - 2024-05-22 10:02
Reklám

A Miller és a Beatport együttműködésében Magyarországra is megérkezett a nemzetközi Miller Mix kampány.

A világszerte hat helyszínt érintő kezdeményezés hazai állomásán egy nagyszabású augusztusi zenei eseménnyel, a jövő zenei tehetségeit megszólító pályázattal és videósorozattal ünneplik a márka és az elektronikus zene kapcsolatát.

A Miller Genuine Draft idén nyáron összehozza az elektronikus zene nagyágyúit és a jövő talentumait a Miller Mix kampányban. Világszerte hat helyszínen, Isztambulban, Budapesten, Fokvárosban, Sydneyben, Tbilisziben és Almatiban felejthetetlen élményekre számíthatnak a zenekedvelők. A kezdeményezés keretében Budapestre látogat az elektronikus zene egyik legizgalmasabb formációja, a Gioli&Assia olasz zenei duó is.

Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója elmondta, hogy "az idei kezdeményezés ismét testközelbe hozza az "It's Miller Time" életérzést, az önfeledt szórakozás örömét, de szeretnénk tovább mélyíteni a márka és zene kapcsolatát is, felhívni a figyelmet az elektronikus zene új generációjára, és bemutatkozási lehetőséget biztosítani a jövő tehetségeinek".

A Miller Mix a Beatport Grouppal együttműködésben jött létre, akik az elektronikus zenei szcéna szerves részeiként, több mint két évtizede támogatják termékeikkel és szolgáltatásaikkal a feltörekvő és élvonalbeli DJ-k és producerek munkáját karrierjük minden szakaszában.

A kampány nem csak egy zenei eseménnyel vonja be a közönséget, hanem ezen túlmutatva inspirációt és támogatást is nyújt, hiszen a hat országban egy-egy nyílt pályázat keretében küldhetik be a feltörekvő művészek eredeti zeneműveiket. A pályázók közül a szakmai zsűri választja ki a nyerteseket, de a közösség szavazatai is hozzájárulnak a végső döntéshez. A hat nyertes azon kívül, hogy felléphetnek a Miller Mix helyi zárórendezvényén, fejenként egy több mint 5000 Euró értékű, a Beatport által összeállított juttatáscsomagot is kapnak.

A Miller Mix kezdeményezés része egy dokumentumsorozat is, ami a helyi művészek és a városlakók egyedi történeteit meséli el, és rávilágít az esemény hátterében álló városok hihetetlen kultúrájára.

A hazai kampány csúcspontja augusztus 31-én egy egyedülálló zenei esemény lesz. A főváros ikonikus helyszínén, a Vajdahunyad Várában bemutatkozási lehetőséget kap a pályázat magyar nyertese, közvetlenül a Gioli&Assia olasz zenei duó, illetve a magyar Peter Makto és Gregory S fellépése előtt.

Az esemény a világ bármely pontjáról megtekinthető lesz az online közvetítésnek köszönhetően, így a zene szerelmesei a világ minden tájáról csatlakozhatnak a közös élményhez.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elindult a Coors bajnoki évad
  A nyár a Borsodi Friss új ízével
  Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár vállalati kultúráját
  Borsodi a fenntarthatóság jegyében
  Folytatódik az együttműködés a DVTK és a Borsodi között
  A Borsodi Sörgyár ötödik fenntarthatósági jelentése
  „Az élet habos oldalán”
  A Borsodi Friss nyereményjáték

További hírek ebben a kategóriában

A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...
A Coca-Cola ünnepi kampánya