Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
Miért ne használhatnánk ki ezt a lehetőséget olyan szempontból is, ami olcsó marketingköltségnek számít.
A pénzügyi döntések során érdemes szem előtt tartani a reklámra fordított keret felhasználásának változatos lehetőségeit. A logózott ragasztószalag pedig tökéletes reklámfelületnek számít, amit egyébként is használnánk a csomagoláshoz.
Használjuk ki a lehetőséget arra, hogy alacsony költségkerettel építsük a márkánk hírnevét, és úgy építhessünk bizalmat, hogy nem kerül többletköltségbe. Így a marketingbüdzsét is újra tudjuk keretezni, és minden irányból jobban járunk.
Mi a legnagyobb előnye?
Már emlegettük a márkaépítési lehetőséget, amit a
logózott ragasztószalag könnyedén elvégezhet nekünk. Minden egyes csomagra kerül belőle, ami így messziről hirdeti a feladó vállalatot.
Az e-kereskedelemben ennek kiemelten nagy jelentősége van, amikor a személyes érintkezésre nincs lehetőség. A vásárlók nem tudnak bemenni az üzletbe, mert a vásárlási folyamat online zajlik. Így kicsit személytelenebb az értékesítés.
Akkor viszont, ha a megérkezett csomagon a ragasztószalag logóval díszített, egyrészt sokkal vonzóbb megjelenést biztosít, másrészt emlékezetesebb is. A pozitív benyomás pedig a rideg üzleti világ egyik legértékesebb kincse, ami egy ilyen apróságon is múlhat.
Hogyan használhatjuk hatékonyan?
A ragasztószalagok eredményes használata ott kezdődik, hogy gondosan meg kell tervezni őket. Nem csak azért, hogy jól nézzenek ki. A logózott szalagoknak igazodniuk kell a vállalat arculati elemeihez.
A betűtípusoknak, a színeknek és a felhasznált grafikai elemeknek is harmóniában kell lenniük a cég brandjének vizuális megjelenésével. Nagyon fontos kritérium a tervezés során, hogy ne legyen sem túl zsúfolt, sem pedig felismerhetetlen.
Az sem mindegy, hogy a ragasztószalag milyen anyagból készül, mert az időjárás viszontagságainak is ellen kell állnia. Így a vízállóság, a szakítószilárdság olyan tényezőkké válnak, amik elengedhetetlenek.
Mitől lesz környezetbarát a logózott ragasztószalag?
Akár papír, akár műanyag alapú a ragasztószalag, mindkét esetben előtérbe kerülnek a környezetbarát megoldások. Az újrahasznosított papír vagy a biológiailag lebomló műanyag is hatékony lehetőség.
A fenntarthatóság nemcsak egy ügyes marketingfogás lehet a reklámtáblán, hanem valós lépés a bolygónk védelme érdekében. Ez nagyon erős üzenetet fog közvetíteni a felhasználók felé, mert egyre nagyobb teret hódít a környezettudatosság.
A vállalat megítélése pillanatok alatt összeomolhat egyetlen hibás döntéssel, vagy az okos megoldásokkal az egekig is emelkedhet. Így nem is kérdés, hogy megéri-e a fenntartható technológia alkalmazása a csomagolástechnikában.
Minden vállalat megérdemli, hogy egyéni és személyre szabott csomagolással lephesse meg a vásárlóit, amit a logózott ragasztószalaggal tesz tökéletessé, melyet a Webmaxx termékei között is megtalálunk.