Hírek
23465 hír az adatbázisban
Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
Marketinginfo.hu - 2023-12-20 10:58
Reklám

A Lidl Magyarország "Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!" című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Karácsonyi tv-reklámok 2023 - Közönségdíj-szavazását.

A Lidl Magyarország "Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!" című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Trade magazin által idén először meghirdetett Karácsonyi tv-reklámok 2023 - Közönségdíj-szavazását, melyen a közönség által legjobbnak ítélt ünnepi tv-reklámokat keresték.

A karácsony az év egyik talán leginkább várt ünnepe, amelynek apropóján számos különleges reklámfilm is készül, és amelyek között biztosan mindenki megtalálja a saját kedvencét. A Trade magazin idén pont ezzel a céllal hirdetett versenyt: szerették volna megtudni, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. A pályázatra nevezett filmek egy csokorba gyűjtve jelentek meg a közönségszavazás ideje alatt (2023. december 5. és 20. között) a Trade magazin weboldalán.

Összesen több mint 18 ezer szavazat érkezett a nevezett pályamunkákra, melyek közül a Lidl Magyarország karácsonyi reklámfilmje kapta a legtöbb voksot, és lett a verseny egyértelmű győztese majdnem 8000 szavazatot bezsebelve.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közönségszavazás eredményére reagálva elmondta: "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a karácsonyi időszak, melyre minden évben igyekszünk hangulatos, szórakoztató reklámfilmmel is készülni. Az idei ünnepi kampányunk több okból is büszkeséggel tölt el minket: túl azon, hogy a főhősünk és vele készült tv-reklámunk a közönség kedvence lett a Trade magazin versenyén, egy rendkívüli adományozási kampányt is indítottunk. Minden plüss mosómedve eladásából befolyt összeget jótékony célra ajánlottunk fel. Ennek eredményeként, a vásárlóinkkal közösen idén közel 20 millió forint értékű élelmiszerrel járultunk hozzá több mint kétezer rászoruló család meghitt karácsonyához."





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
  A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
  Lidl a beteg gyermekekért
  Környezetvédelem témában indított edukációs kampányt a Lidl
  Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
  Az Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában
  A hazai borexport 27 százalékát a LIDL adja

További hírek ebben a kategóriában

A reklámadó hatásai az iparág dö...
A Coca-Cola ünnepi kampánya
Amikor nem csupán strandolni vág...
A Coca-Cola új kreatív platformj...