Hírek
23577 hír az adatbázisban
CRM megoldást hoz be a Kulcs-Soft
Marketinginfo.hu - 2010-03-31 10:14
DM

A CAS PIA ügyfélszolgálati és adatkezelő szoftverrendszerrel a kkv-kat célozza a vállalat.

2007 óta tartó együttműködésük keretében a CAS Software Ag. újabb termékét kezdi forgalmazni a Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. A német cég SaaS CRM megoldása, a CAS PIA online alapú szoftverrendszer előnye, hogy hardver oldalon nem igényel nagy beruházást az ügyfelektől.

Az ügyfelek kiszolgálására és az adatkezelésre alkalmas megoldással a kkv-kat célozza a Kulcs-Soft. Az online technika miatt a CAS PIA rugalmasabb a telepítendő CRM szoftvereknél, mivel bármely számítógépről bejelentkezve használható a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.

A szoftver bevezetését támogatandó, a terméket 30 napig ingyenesen, kötelezettségvállalás nélkül rendelkezésre bocsátja a Kulcs-Soft, és későbbi megvásárlása esetén sem kell hűségnyilatkozatot aláírnia az ügyfeleknek.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A hatékony B2B értékesítés automatizálásának lehetőségei
  A magyar vállalkozások már használják az appokat és szoftvereket
  Beszédelemzéssel segítik az ügyfélszolgálatosokat
  Nem tudják, mit akar a fogyasztó
  Kkv-k tervezés, szervezés és értékelés nélkül
  Vevőszolgálatokat díjaz a GfK
  Intelligens ügyfélszolgálata lesz a Vodafone-nak
  Üzleti intelligencia az ügyfélkiszolgálás szolgálatában
  E-számla kalkulátort indít a Kulcs-Soft
  Az ügyviteli oktatást támogatja a Kulcs-Soft
  Szoftverrel az ügyviteli oktatásért

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...