Márkatörténet
68 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási, dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek és illatszerek előállítása iránt.

Több mint 56 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit.

A Mary Kay elkötelezett a nők és családjuk szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként olyan területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás, a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, valamint a közösségi életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében.

Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb juttatja cégünket.

Mary Kay/ OTS


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Manna Márkatörténet: Manna
2019-12-12 09:34
Dreher Infografika Márkatörténet: Dreher
2019-07-10 12:40
Danone Márkatörténet: Danone
2019-05-30 15:59
Márkatörténet: Hot Wheels
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Lavazza
Márkatörténet: BMW