Márkatörténet
70 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Lavazza
2019-04-26 11:52
Az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona.

A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplőiközé tartozó Lavazza Csoport több mint 90 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 63%-át exportálja.

A Lavazza jelenleg közel 4000 embernek ad munkát és a 2017-ben 2 milliárd eurós forgalmat ért el.

Működése első éveiben a Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye.

A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén és minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.

A Lavazza csoport részét képező vállalatok közé tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2015-ben és 2017-ben került felvásárlásra), a dán Merrild (2016), az észak-emerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően létrejött a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a vezető irodai kávéágazatot (Office Coffee Sector - OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Eucerin Márkatörténet: Eucerin
2020-06-10 10:08
Mary Kay Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
Márkatörténet: Manna
Márkatörténet: Dreher
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Hot Wheels