Nőtt az áprilisi értékesítése a BMW Group-nál
Marketinginfo.hu - 2017-05-22 14:24
Márkák
A BMW a január és április között eltelt négy hónapban 6,2 százalékkal, a MINI pedig 3,6 százalékkal növelte első harmadéves eladásait, a vállalatcsoport éves értékesítési mutatója 779 736 darab új autóra ugrott.
Az 5,8 százalékos abszolút gyarapodáshoz a bajor prémiumgyártó hálózatról tölthető palettája is nagymértékben hozzájárult.
2017 áprilisában a BMW Group világszerte 192 494 darab új autót adott át ügyfeleinek, amely az előző április tükrében 7,4 százalékos értékesítési fejlődést, a vállalatcsoport történetében pedig új negyedik havi eladási rekordot jelent. A január és április között eltelt első harmadév ezzel párhuzamosan ugyancsak új csúcsot hozott: a BMW, a MINI és a Rolls-Royce összesített eladásai 5,8 százalékos abszolút növekedés mellett, 779 736 darabon álltak meg.
"Rendkívül széles modellpalettánk folyamatos, átfogó bővítésével a BMW Group hónapról hónapra fenntartja hosszú távon is nyereséges értékesítési növekedését" - fogalmazott Dr. Ian Robertson. "Modellpalettánk sorozatait kimagasló ügyfél-érdeklődés övezi, számos olyan, kiugróan népszerű modellel, mint például a BMW X1, az új BMW 5-ös sorozat vagy a 7-es BMW. Az új 5-ös sorozat portfóliójának bővítésével párhuzamosan az új generáció iránti kereslet is folyamatosan nő, amely már szinte kétszer olyan intenzív, mint amilyet az előző modell piaci bevezetése utáni megegyező időszakban regisztráltunk" - mondta a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. "Azáltal pedig, hogy a BMW hálózatról tölthető modelljei iránt idén több mint 80 százalékkal magasabb ügyfél-érdeklődés mutatkozik, biztos vagyok benne, hogy az év végén átlépjük a célként kitűzött 100 000 darabos értékesítési értéket, amellyel ismét megerősítjük a tisztán elektromos és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek szegmensében elfoglalt piacvezető pozíciónkat" - tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek:
Jönnek a névre szóló MINI modellek
Európa első Jamie Oliver pizzériája nyílt meg a MINI-vel
Három hónapja piacvezető az új BMW 5-ös limuzin
A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
A MINI a világ 87. legértékesebb márkájává lépett elő
Nőtt a a BMW Group bevétele
A BMW Group tovább fejleszt
Sikeres első félévét zárta a BMW Group
A BMW Group 25 éves sikertörténete USA-ban
Nőtt a a BMW Group bevétele
Nagy sikerrel zárult a IV. Balatonfüred Concours d’Elegance
Sikeres első negyedévét zárta a BMW Group
Díjazta legjobb márkakereskedőit a BMW
Sikeres együttműködés az Opera és a BMW Group között
Bővülésre számít a Mini a magyar piacon
Nőtt a februári értékesítése a BMW Group-nál
A világkörüli útjának összefoglaló installációja
Jól indult az év a BMW Group-nál
|