Márkatörténet
70 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: G-Shock
2017-12-04 09:40
A G-Shock története 1981-ben kezdődött, amikor egy mérnök eldöntötte, hogy ellenálló és törhetetlen karórát tervez.

Az akkoriban kapható időmérők törékenyek és gyengék voltak, ezért a Casio eltökélt volt abban, hogy olyan strapabíró karórát dobjon piacra, melyet viselőik bátran használhatnak nehezebb fizikai igénybevétel esetén is.

Több mint 200 prototípus, valamint két éves fejlesztési időszak után a japán gyártó 1983-ban bemutatta az első ütésálló G-Shock órát.

Azóta számos modell jelent meg ezzel a márkanévvel, melyek kivétel nélkül a szívós, strapabíró órák megtestesítői.





Casio

A Casio Computer Co. a világ egyik vezető fogyasztási elektronikai termékeket gyártó és üzleti megoldásokat kínáló cége. A vállalat 1957-es megalakulása óta a "kreativitás és hozzájárulás" jegyében megfogalmazott hitvallása szerint készít innovatív termékeket.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Eucerin Márkatörténet: Eucerin
2020-06-10 10:08
Mary Kay Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
Márkatörténet: Manna
Márkatörténet: Dreher
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Hot Wheels