Márkatörténet
78 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: G-Shock
2017-12-04 09:40
A G-Shock története 1981-ben kezdődött, amikor egy mérnök eldöntötte, hogy ellenálló és törhetetlen karórát tervez.

Az akkoriban kapható időmérők törékenyek és gyengék voltak, ezért a Casio eltökélt volt abban, hogy olyan strapabíró karórát dobjon piacra, melyet viselőik bátran használhatnak nehezebb fizikai igénybevétel esetén is.

Több mint 200 prototípus, valamint két éves fejlesztési időszak után a japán gyártó 1983-ban bemutatta az első ütésálló G-Shock órát.

Azóta számos modell jelent meg ezzel a márkanévvel, melyek kivétel nélkül a szívós, strapabíró órák megtestesítői.





Casio

A Casio Computer Co. a világ egyik vezető fogyasztási elektronikai termékeket gyártó és üzleti megoldásokat kínáló cége. A vállalat 1957-es megalakulása óta a "kreativitás és hozzájárulás" jegyében megfogalmazott hitvallása szerint készít innovatív termékeket.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Man King C Gillette termékek Márkatörténet: Gillette
2023-07-30 09:15
Kép: FOREO Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...