Három hónapja piacvezető az új BMW 5-ös limuzin
Marketinginfo.hu - 2017-12-19 12:26
Márkák
A világ legnépszerűbb prémium üzleti modellje több mint 33 000 példányban talált gazdára múlt hónapban, amelynek köszönhetően a BMW Group új tizenegyedik havi értékesítési rekordot állított be.
A vállalatcsoport novemberben több hálózatról tölthető modellt adott el, mint eddig bármelyik hónapban.
2017 novemberében tovább folytatódott a BMW Group stabilan emelkedő értékesítési növekedése, a világszerte átadott 220 649 darab új autó 5,2 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbi értéket, miközben új novemberi rekordnak számít. BMW, MINI és Rolls-Royce márkáival a vállalatcsoport idén globálisan már 2 229 497 darab gépkocsit értékesített, amely 3,6 százalékos abszolút gyarapodást jelent.
"Rendkívül erős prémium márkáinkkal az összes személyautó-szegmensben jelen vagyunk, a világ elsőszámú prémium autógyártó vállalataként" - fogalmazott Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. "Az új BMW 5-ös sorozat iránt mutatkozó kimagasló érdeklődés is azt igazolja, hogy a felső-középkategória új etalonja ügyfeleink körében világszerte hatalmas népszerűségnek örvend. Novemberben ráadásul több tisztán elektromos és plug-in hibrid gépkocsit adtunk el - szám szerint 11 710 darabot -, mint ezelőtt bármelyik hónapban. Nagy várakozással tekintünk az év végi hajrá elé, hogy megünnepeljük az idén átadott százezredik hálózatról tölthető modellünket" - tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek:
Bérelj limuzint az esti partihoz! (X)
Lánybúcsú, ahogy az a nagykönyvben meg van írva
Negyedmillió darab hálózatról tölthető gépkocsi a BMW-től
Bemutatkozott az új orosz elnöki limuzin, a Szenat
A BMW Group a 2018-as Mobil Világkongresszuson
A BMW Group újabb értékesítési rekorddal indította az újévet
Új értékesítési rekord a BMW-nél
Rekordévet zárt a BMW Group Magyarország
Egyre több bemutatóterem a BMW-től
Személyi változások a BMW Group-nál
Továbbra is a BMW Group a világ vezető prémiumautó-gyártója
Varázslatos fényinstalláció a BMW toronyházon
Stratégiai átszervezéssel erősíti értékesítési régióit a BMW
A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
Nőtt a a BMW Group bevétele
A BMW Group tovább fejleszt
Sikeres első félévét zárta a BMW Group
A BMW Group 25 éves sikertörténete USA-ban
Nőtt a a BMW Group bevétele
Nőtt az áprilisi értékesítése a BMW Group-nál
|