Márkatörténet
56 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Bacardi
2009-03-03 15:21
A tüzes vízből egy szenvedélyes kubai alkotta meg azt a ma is egyedi eljárással készített italt, amely számos koktél alapja.

Egy ember álma

Az 1860-as évek előtt a rumot csak így nevezték: aguardiente, ez szó szerint azt jelenti, "égő víz" vagy "tüzes víz". Nem csoda, hiszen ez az ital még durva, nyers és élvezhetetlen volt. Aztán jött valaki, aki nemcsak a rumról alkotott fogalmainkat, de iváskultúránkat is örökre megváltoztatta.

Don Facundo Bacardí Massó egy lágyabb, simább, finomabb italról álmodott. Olyan rumról, ami megfelel a feltörekvő kubai középosztály ízlésének is.

Egy évtizeden át tartó szenvedélyes kutatásának eredményei forradalmasították a rumkészítést. Újításainak eredménye a BACARDI Superior Rum, amely prémium minőségű érlelt fehér rumként lett ismert világszerte.

A BACARDI Superior Rum különlegessége abban rejlett, hogy ízének egyensúlya és finomsága miatt nem uralkodott a belőle készült italokon, de nem is veszett el bennük: kiegészítette a többi ízt. Könnyű, határozott, tiszta és frissítő volt. Különleges zamatának köszönhetően a koktélkészítés úttörői a koktélok új műfaját teremtették meg a segítségével. Olyan koktélokat, amelyek a későbbi generációk klasszikusaivá váltak, mint például a Mojito vagy a Daiquirí.

Majdnem másfél évszázaddal később még mindig ez az egyik leggyakrabban használt koktélalap. A Don Facundo által alapított Bacardí cég pedig azóta is családi kézben van.


következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

dm Márkatörténet: dm
2018-12-12 10:12
s Márkatörténet: Sloggi
2018-11-19 10:24
Lidl Márkatörténet: Lidl
2018-11-15 15:38
Márkatörténet: Peroni
Márkatörténet: G-Shock
Márkatörténet: Medve
Márkatörténet: AAA AUTO