Márkatörténet
77 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Caola
2021-11-04 11:13
Az 1831-ben indult gyárat egy pesti szappanosmester, Hutter József alapította meg a régi Váci úton.

Ez lett a ma is jól ismert cég jogelődje, egyben a magyar kozmetikai ipar alapja. Idővel folyamatosan bővült a kínálat, az 1930-as évekre már a régiós országok piacait is meg- hódították. A szocializmus alatt ebből jött létre a vegyipar mamutvállalata, amely Közép-Kelet Európa legnagyobbjává nőtte ki magát.

A rendszerváltás után azonban gyorsan odalett a piacvezető pozíció, a Caola a nyugati multinacionális cégekkel nem bírta a versenyt. Ráadásul a kétezres években elhanyagolták a márkaépítést, így - miközben az olyan jól ismert brandeket, mint pl. a Baba, multinacionális gyártók megszerezték - a megmaradt termékek zömét már csak az idősebb korosztály ismeri és használja.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Kép: FOREO Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...
Márkatörténet: A Coca-Cola legen...
Márkatörténet: Costa Coffee