Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A vállalatok fogyasztói magatartásának megértéséhez a legfontosabb, hogy minél alaposabban ismerjük a döntéshozatalban részt vevő személyeket. Azonosításukat megkönnyítheti, ha tudjuk, miben különbözik a szervezeti vásárlás a hagyományos fogyasztási szituá...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Potenciál-versenyképesség modell
Vásárlási folyamat
Szolgáltatásmarketing
Termék-életciklus