A cégóriás alapítói felismerték az időhiánnyal küzdő, bonyolult szépségápolási trükkökben és költséges kozmetikai kezelésekben csalódott szépségrajongók igényét az egyszerű, de hatékony megoldásokra. A szalonszerű otthoni eszközök lényege, - amellett, hogy pénzt és időt spórolhatunk meg használatukkal - hogy a felhasználóbarátok. A FOREO nem csak a beauty-tech területén eltöltött egy évtizedét ünnepli, hanem az előtte álló évtizedet is: a márka soha nem látott innovációval vág bele az új korszakba: titkos fegyverük a svéd szépségápolási rutin.
A FOREO-t Filip Sedic alapította 2013-ban, amikor piacra dobta a hamar népszerűvé váló LUNA arctisztító és feszesítő, 2 az 1-ben készülékek teljes kollekcióját.
Bár az elmúlt évtized számos dicsőséges pillanatot hozott a márka számára, a FOREO továbbra is csak előre tekint, és olyan meglepetéseket ígér a következő évtizedre, amire senki, még a világ beauty-tech gurui sem látnak előre.
A FOREO üzleti stratégiája, hogy mindig a valós fogyasztói igényekre összpontosít, innovációi révén jobb és jobb eredményeket hoz. A márka arra is odafigyel, hogy folyamatosan meglepje fogyasztóit és kiemelkedő élményt nyújtson olyan technológiákon keresztül, amelyek forradalmaik és klinikai tesztekkel alátámasztva valódi eredményeket hoznak.