Márkatörténet
77 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
A FOREO már a kezdetektől a beauty-tech és a szépségipar úttörőjének számított.

A cégóriás alapítói felismerték az időhiánnyal küzdő, bonyolult szépségápolási trükkökben és költséges kozmetikai kezelésekben csalódott szépségrajongók igényét az egyszerű, de hatékony megoldásokra. A szalonszerű otthoni eszközök lényege, - amellett, hogy pénzt és időt spórolhatunk meg használatukkal - hogy a felhasználóbarátok. A FOREO nem csak a beauty-tech területén eltöltött egy évtizedét ünnepli, hanem az előtte álló évtizedet is: a márka soha nem látott innovációval vág bele az új korszakba: titkos fegyverük a svéd szépségápolási rutin.

A FOREO-t Filip Sedic alapította 2013-ban, amikor piacra dobta a hamar népszerűvé váló LUNA arctisztító és feszesítő, 2 az 1-ben készülékek teljes kollekcióját.

Bár az elmúlt évtized számos dicsőséges pillanatot hozott a márka számára, a FOREO továbbra is csak előre tekint, és olyan meglepetéseket ígér a következő évtizedre, amire senki, még a világ beauty-tech gurui sem látnak előre.

A FOREO üzleti stratégiája, hogy mindig a valós fogyasztói igényekre összpontosít, innovációi révén jobb és jobb eredményeket hoz. A márka arra is odafigyel, hogy folyamatosan meglepje fogyasztóit és kiemelkedő élményt nyújtson olyan technológiákon keresztül, amelyek forradalmaik és klinikai tesztekkel alátámasztva valódi eredményeket hoznak.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...
Márkatörténet: A Coca-Cola legen...
Márkatörténet: Costa Coffee