Márkatörténet
78 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Avon
2021-09-23 09:21
Az AVON már 135 éve a nők mellett áll.

Az AVON a nők és a szépség erejét ünnepli fennállásának 135. évfordulója alkalmából. A vállalat működésének alapja, hogy kereseti és önfejlesztési lehetőséget kínál nők számára, mindenkinek a saját igénye és feltételei szerint, így téve jobbá az életüket. A szépségipar egyik meghatározó szereplője bejelentette, hogy számos fejlesztést hajt végre közvetlen értékesítési modelljében, beleértve az Avon ON digitális platform továbbfejlesztését, amely lehetővé teszi Tanácsadói számára az online értékesítést. A vállalat ezen felül, a 135. évfordulójának apropóján 1,35 millió dollárt ajánl fel világszinten a főként nőket érintő ügyek, a mellrák elleni küzdelem és a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak elleni harc támogatására, amely hozzáadódik az AVON és az AVON Alapítvány által az évek során összegyűjtött és adományozott 1,1 milliárd dollárhoz.


A jövő szépségápolási vezetői

Az AVON folyamatosan arra törekszik, hogy a kor elvárásainak megfelelően alakítsa üzleti modelljét. A továbbfejlesztett Avon ON applikáció lehetőséget biztosít a Tanácsadók számára, hogy könnyedén kapcsolatba léphessenek ügyfeleikkel, értékesíthessenek, kezelhessék megrendeléseiket és képzéseken vehessenek részt az alkalmazáson keresztül. A platformon keresztül a jól ismert Avon katalógus is elérhető digitális formában, amelyhez a Tanácsadók személyre szabott linkeket küldhetnek vásárlóik számára.


Az AVON jobb világot teremt a nők számára

A 135 éves mérföldkő apropóján az Avon világszerte 1,35 millió dollárt adományoz olyan projektekre, amelyek a márka küldetését támogatják. Az AVON célja, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világ lesz mindenki számára. Ez az összeg többek közt hozzáadódik a már meglévő My Story Matters - Minden történet számít kampány eredményeihez, amely során a vállalat minden, a globális galériában megosztott történetért 1 dollárt ajánl fel jótékony célra, miközben arra ösztönzi nők ezreit, hogy osszák meg tapasztalataikat és ünnepeljék együtt elért eredményeiket. Az elmúlt évek során az AVON és az AVON Alapítvány több mint 1,1 milliárd dollárt adományozott a nők életét érintő fontos társadalmi ügyekre, mint például a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak elleni harc és a mellrák elleni küzdelem.


Az AVON újragondolja ikonikus plakátjait

Az AVON 135 éves gazdag történelmének további megünnepléseként a vállalat felkérte Bett Norris brit illusztrátort, hogy gondolja újra ikonikus plakátjainak egy sorozatát, amelyen olyan személyek szerepelnek, akik a vállalat története során kulcsfontossággal bírtak. Bett az AVON illusztris archívumából válogatott reklámanyagokat felhasználva, modern csavart adott a látványnak, és egy
2021-es szemüvegen keresztül újragondolta a főszereplőket és a termékeket.


135 év - de ez még csak a kezdet

A szépség demokratizálásának úttörőjeként, innovatív, kiváló minőségű, mindenki számára elérhető és megfizethető termékek révén, az AVON, 135. születésnapjához közeledve tovább halad a siker útján. Az AVON International a második negyedévben erős, 33,6%-os nettó árbevétel-növekedést könyvelhetett el, így piaci részesedését növelni tudta a legfontosabb kategóriákban és országokban. Az online eladások is 2,7-szeresére nőttek a járvány előtti szinthez képest. A vállalat számos innovatív termék bevezetésével is büszkélkedhet, mint például az új Protinollal™ dúsított Anew regeneráló szérum, az Avon True Power Stay Stain folyékony ajakrúzs vagy a hazánkban decemberben debütáló Far Away Beyond parfüm.

"1886 óta gondolkodunk másoktól eltérően a szépségápolásról, amivel napjainkra elértük, hogy egyetlen úttörő üzletasszonytól egy ötmillió főt számláló Tanácsadói hálózatot alakítsunk ki, akik a saját elképzelésük és feltételeik szerint dolgoznak, tanulnak és biztosítanak megélhetést önmaguk és családjuk számára. Ez viszont számunkra még csupán a kezdet, hiszen a következő 135 évben és azon túl is folytatjuk nők millióinak a támogatását! Napjaink digitális világában is elkötelezetten kiállunk amellett, hogy jobbá tegyük a világot céljaink, munkatársaink és termékeink által egyaránt, és arra bátorítjuk régi és újonnan csatlakozott Tanácsadóinkat és partnereinket, hogy együtt fejlődjünk és növekedjünk tovább" - nyilatkozta Angela Cretu, az AVON vezérigazgatója.

Ünnepeljük együtt 135 év fejlődéseit és eredményeit!

135 éves történelme során az AVON folyamatosan fejlődött és napjainkra számos, a szépségipar alakulására nagy hatással bíró felfedezéssel és lenyűgöző eredménnyel büszkélkedhet, többek között a következőkkel:
 
  • Az AVON termékek az elmúlt három évben több mint 300 díjat nyertek.
  • Az AVON világszinten 2020-ban másodpercenként 3 rúzst értékesített, és hét üveg parfümöt adott el, amely meghaladja bármely más márka teljesítményét.
  • A vállalat tudósainak és kutatóinak 70%-a nő.
  • Az AVON az elmúlt évtizedben minden évben 10 millió dollárt adományozott jótékonysági szervezeteknek világszerte.
  • Az AVON Vásárlóival és Tanácsadóival közösen több mint 1 milliárd dollárt adományozott a nők számára legfontosabb ügyekre, beleértve a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak elleni fellépést és a mellrák elleni küzdelmet.
  • A vállalat több mint 16,4 millió mellrákszűrést finanszírozott, és 14 millió nőnek segített a családon belüli erőszak elleni küzdelemben.
  • A szépségápolási márka több mint 9,3 millió dollár értékben támogatott oktatási ösztöndíjakat.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Man King C Gillette termékek Márkatörténet: Gillette
2023-07-30 09:15
Kép: FOREO Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...
Márkatörténet: A Coca-Cola legen...