Hírek
23620 hír az adatbázisban
SMS promóció a Bols-tól
Marketinginfo.hu - 2009-02-25 10:29
Promóció

A Bols Hungary újabb két márkáját támogatja direkt SMS kommunikációval.

A Royal Vodka promóciójának sikere után két további márkája támogatására indított SMS promóciót a Bols Hungary. Az italcég a Jägermeister és a Metaxa akciójának technikai lebonyolításával is a Mobilpontot bízta meg. A promóció eredményeit a megbízó a nap 24 órájában nyomon követheti egy online felületen.

A mechanizmusok egyszerűek, a vásárlók a vásárlás után a blokk kódjukat küldik be a megadott számra. A Royal Vodka promóció tapasztalata, hogy a nyereményjáték időtartama alatt a célcsoportnak kiküldött direkt SMS kampány azonnal növelte a játékban résztvevők, és így a vásárlók számát.

A Jägermeister és a Metaxa nyereményjátékának célja a bolti eladások növelése. A Metaxa nyereményjátéka 2009. február 25-én indult.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mixerversenyt rendez a Bols
  A direct mail helyét az e-mail veszi át
  Megújult a BOLS vodka
  Jégolvadásra lehetett fogadni a Betsson promóciójában
  Megújult üvegben a Royal vodka
  Új kézben a Campari
  A Danone promóciózik a legtöbbet
  Nestlé promóció a fogyasztói bevonódás növelésére
  Nő a nyereményjátékok iránti érdeklődés
  Pontgyűjtő akciót indított a Plus
  Energizer promóció MOL-kutakon
  Márkaépítés sok promócióval
  Kupakos nyereményjáték a Rauchtól

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t