SMS promóció a Bols-tól
Marketinginfo.hu - 2009-02-25 10:29
Promóció
A Bols Hungary újabb két márkáját támogatja direkt SMS kommunikációval.
A Royal Vodka promóciójának sikere után két további márkája támogatására indított SMS promóciót a Bols Hungary. Az italcég a Jägermeister és a Metaxa akciójának technikai lebonyolításával is a Mobilpontot bízta meg. A promóció eredményeit a megbízó a nap 24 órájában nyomon követheti egy online felületen.
A mechanizmusok egyszerűek, a vásárlók a vásárlás után a blokk kódjukat küldik be a megadott számra. A Royal Vodka promóció tapasztalata, hogy a nyereményjáték időtartama alatt a célcsoportnak kiküldött direkt SMS kampány azonnal növelte a játékban résztvevők, és így a vásárlók számát.
A Jägermeister és a Metaxa nyereményjátékának célja a bolti eladások növelése. A Metaxa nyereményjátéka 2009. február 25-én indult.
Kapcsolódó cikkek:
Mixerversenyt rendez a Bols
A direct mail helyét az e-mail veszi át
Megújult a BOLS vodka
Jégolvadásra lehetett fogadni a Betsson promóciójában
Megújult üvegben a Royal vodka
Új kézben a Campari
A Danone promóciózik a legtöbbet
Nestlé promóció a fogyasztói bevonódás növelésére
Nő a nyereményjátékok iránti érdeklődés
Pontgyűjtő akciót indított a Plus
Energizer promóció MOL-kutakon
Márkaépítés sok promócióval
Kupakos nyereményjáték a Rauchtól
|