Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Valamennyi vállalat verseng - a legtöbben azt hiszik, csupán a fogyasztók kegyeiért. Valójában azonban a versenyhelyzetet nem csak a hasonló tevékenységet űző cégek küzdelme határozza meg. A beszállítói és fogyasztói erőviszonyok, a lehetséges új piaci bel...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Beszerzési döntési folyamat
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Beszerzési magatartás




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...