Tanulmányok, elemzések
1950 anyag az adatbázisban
Bevezető

Egyre többen választják az online vásárlást a klasszikus helyett Magyarországon - derül ki az Olcsóbbat.hu és az UNAS több mint 2000 webshop partnerének bevonásával készített átfogó piaci elemzésből. A válaszadó oldaltulajdonosok 68%-ánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ez az egyre tudatosabb marketingkommunikációnak tudható be. A piac méretét jól mutatja, hogy az Olcsóbbat.hu 2013-ra 200 milliárd forintos volument vár az e-kereskedelmi szektorban.




Bevezető


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Miért érdemes SEO szakértőre költeni? A keresőoptimalizálás pénzügyi előnyei
  A dinamikus keresési hirdetés (x)
  Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
  A keresőoptimalizálás, mint fontos stratégiai elem
  Webshopot indított a TV2
  Telekom: egyre többet vásárolunk a neten
  Ma már az ár önmagában nem a kiváló minőség jele
  Javult a webshopok megítélése
  Webáruházat indított a CBA
  A webshopok háromnegyede nem felel meg a fogyasztóvédelmi szabályoknak
  137 milliárdért vásároltunk a neten tavaly
  Díjat nyert a Praktiker webáruháza

További tanulmányok

Ezek voltak a legkedveltebb hasz...
Emelkednek az árak a fővárosi in...
Elfogyni látszik a belföldi e-ke...
Országos kutatásban vizsgálták a...