Tanulmányok, elemzések
1842 anyag az adatbázisban
Bevezető

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület 1000 fős reprezentatív kutatást készített arról, hogy mit gondolnak az emberek a hamisítás jelenségéről. A kutatásban a HENT azokra a kérdésekre kereste a választ, hogy milyen hamis terméket vásárolnak a magyar fogyasztók, illetve, hogy mit gondolnak az emberek a hamis termékekről, a hamisítás társadalmi hatásairól, és a hamisítás büntethetőségéről.

Vásárolunk hamis termékeket, miközben tisztában vagyunk azzal, hogy hosszú távon jobban megéri az eredeti

A magyarok a ruházati termékek esetében törődnek a legkevésbé azzal, hogy az adott darab eredeti vagy hamisítvány. 10 vásárlóból 3 bármikor vásárolna hamis ruházati terméket, míg 38 százalékuk elgondolkodna az ajánlaton. Az illatszerek és a CD/DVD vásárláskor a megkérdezettek 15 százaléka bólint rá bármikor egy hamisított termék megvásárlására, míg minden negyedik válaszadó megfontolna egy ilyen lehetőséget. Óvatosabbak a fogyasztók a számítógépes programokkal. Nem eredeti programot 12 százalékuk vásárolna gondolkodás nélkül, míg 21 százalékuk elgondolkodna, ha ilyen helyzetbe kerülne.

A lakosság az egészségükre potenciálisan veszélyes termékek esetében a legóvatosabb. Bizonytalan eredetű élelmiszert csak 2 százalékuk, míg bizonytalan eredetű gyógyszert csak 1 százalékuk vásárolna bármikor. Valamivel magasabb azok aránya, akik fontolóra vennének egy ilyen ajánlatot: 10 százalékuk bizonytalan eredetű élelmiszerre, 6 százalékuk bizonytalan eredetű gyógyszerre mondana talán igent.



Bevezető


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  A Mattel a játékhamisítók ellen
  Kevésbé kell a hamis termék
  Márkavédelmi céget alapít az SAP és a Nokia
  Márkavédelmi szeminárium a hatóságoknak
  Rakományba rejtett hamis ruhák
  32 millió dolláros kártérítést kapott a Louis Vuitton
  Kínából érkezik az USA-ba a hamis termékek négyötöde
  Használt lábbelik alá rejtették a hamis Nike cipőket
  A hiperek élelmiszereiben kevésbé bíznak a vásárlók
  A márkajelzés mellett a designt is védenék az amerikai tervezők
  Védett lett a Herz téliszalámi
  Rászoruló gyerekeknek adományozták a hamis cipőket
  Perli az eBay-t a L'Oréal
  Tovább növekedhet az élelmiszerhamisítás

További tanulmányok

Az új technológiai beruházás a c...
Az európai vállalatok a külföldi...
Az ingatlanpiaci aranykor egyham...
Mit hoz nekünk az 5G?




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...