Tanulmányok, elemzések
1901 anyag az adatbázisban
Bevezető

Ismét összeállította éves nemzetközi márkarangsorát a Millward Brown piackutató és tanácsadó cég. A BrandZ kutatás 50 ezer fogyasztói márka értékét méri fel, nemzetközi szinten több mint 1 millió fogyasztó megkérdezésével. A fogyasztói értékelés mellett a kutatók vizsgálják a márkák pénzügyi teljesítményét, forgalomgeneráló hatását, valamint jövőbeli növekedési potenciálját.

A 2008-as BrandZ rangsor legfőbb megállapítása, hogy egyre fontosabb a márkák hozzájárulása a vállalati növekedéshez. A világ 100 legerősebb márkáját birtokló vállalatok jóval az átlagos tőzsdei teljesítmény feletti eredményeket könyvelhettek el, miközben a 100 legnagyobb márka értéke egy év alatt 21 százalékkal, 1,6 billió dollárról 1,94 billió dollárra nőtt az idei évben.

A listát a tavalyi év után ismét a Google vezeti, összesen 86,1 milliárd dolláros márkaértékkel. A második helyen a 71,4 milliárd dollárt érő GE, a harmadikon pedig a 70,8 milliárd dollárra értékelt Microsoft végzett.

Részletek az angol nyelvű csatolmányban!


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Egy kés, ami mindig kéznél van (x)
  A Coca-Cola az év legértékesebb márkája
  A Google a legértékesebb márka
  A technológiai márkák a legértékesebbek
  Beolvadás fenyegeti a márkákat
  A Walmart a legértékesebb márka

További tanulmányok

Ezek a tech-trendek határozzák m...
Csaknem minden piaci szereplő eg...
Blockchain-technológia: 2030-ra ...
19 százalékkal nőtt az új személ...