Oktatás
12 oktatási intézmény az adatbázisban

Debreceni Egyetem
Debrecen, Magyarország

Közgazdaságtudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék

A tanszék oktatási tevékenysége

A tanszék oktatási tevékenységének súlypontja a nappali képzés utolsó 3 évére esik. A tanszék oktatói látják el az elõadói és szemináriumvezetői feladatokat a termelésmenedzsment, humánmenedzsment, stratégiai menedzsment, marketing, marketingmenedzsment, vezetésszervezés, szervezeti magatartás, szervezetfejlesztés és változásmenedzsment, marketingkommunikáció és médiaismeretek, nemzetközi marketing és nemzetközi pénzügyek tárgyaknál. Részt vesznek a proszemináriumi képzésben.


A tanszék kutatási tevékenysége

A tanszéken folyó kutatások legfontosabb témái a vezetési, szervezési, a marketingorientáció, illetve a marketing kulturális összefüggései, a humánerőforrás-fejlesztési, vállalati képzés-politikai és az oktatás-gazdaságtani témákhoz kapcsolódnak.

Az elmúlt időszakban több kutatási-fejlesztési megbízást kaptak és teljesítettek. Ezek a kutatási szerződések kapcsolódást jelentenek a város, a megye, a régió gazdasági, társadalmi szereplőihez, s ezzel elősegítik a kar regionális kapcsolatrendszerének fejlődését.


A tanszék oktatóinak kutatási témái

Dr. Polónyi István, tanszékvezetõ egyetemi tanár, CSc. Habil.
-a humánerőforrás-fejlesztés hazai és nemzetközi tendenciáinak elemzése,
-az oktatás és a kutatás különböző alrendszereinek finanszírozási és költséghatékonysági problémáinak vizsgálata, az oktatás és a foglalkoztatás kapcsolatainak, az oktatás minőségének, szerkezetének és gazdasági illeszkedésének vizsgálata,
-a felnőttképzés legfontosabb aktorainak motivációja, érdekeltségi és célrendszere.

Dr. Fülöp Gyula, egyetemi docens, CSs. Habil.
-a vállalati gazdálkodás vizsgálata az európai integrációban,
-globális vállalati stratégiák,
-a multinacionális és globális vállalati mûködés elvi alapjainak elemzése, a multinacionális stratégiai menedzsment folyamatának és a globális stratégiai változatoknak a kutatása.

Dr. Ujhelyi Mária, egyetemi docens, PhD.
-Az emberierõforrás-menedzsment és fejlesztés, valamint a szervezetfejlesztés kapcsolata

Dr. Kontor Enikõ, egyetemi adjunktus, dr.
-A globális marketing és a kulturális eltérések összefüggései

Barizsné Hadházi Edit, egyetemi tanársegéd
-Az emberi tőke fejlesztése

Tolvéth Anna Csilla, egyetemi tanársegéd
-A piacorientáció létjogosultsága a magyar távközlésben

Kun András, PhD hallgató
-Oktatás-gazdaságtan: szűrő (screening és signalling) elméletek

Siklós Balázs, PhD hallgató
-Fogyasztói magatartás, korlátozott fogyasztói racionalitás

Kiss Marietta, PhD hallgató
-Vállalati gazdálkodás az európai integrációban


Kapcsolat
Tanszékvezető: Dr. Polónyi István
istvan.polonyi@econ.unideb.hu

Tanszéki adminisztrátor: Csubák Gyöngyi
gyongyi.csubak@econ.unideb.hu
A/16. szoba
Tel: (52) 416-580 / 7086 m.
Fax: (52) 419-728

Tanszéki titkár: Kiss Marietta
marietta.kiss@econ.unideb.hu

NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN


Elérhetőségek
Cím: 4028 Debrecen, Kassai út 26.
Levelezés:   4010 Debrecen, Debrecen, Pf.: 82
Telefon: (52) 416-580
Telefax: (52) 419-728
Mobil: -
E-mail:   -
Web: http://www.econ.unideb.hu

Legfrissebb hírek

4 meghökkentő módszer, ahogy az em...
Milyen hatása van a vegán étrendne...
Javult a Volkswagen eredménye tava...
Népszerű diétafajták, amelyek máig...
Ezért jó a használt monitor, és íg...
Megérkezett a videós pályázatszűré...
Tanulmányok

Továbbra is lendültben a családi v...
Kevesebb német vállalat aggódik a ...
A világgazdaság lassulására készül...
Több mint 300 ezer munkavállaló hi...
Marketingtrendek: A 2023-as eszten...
2022 a befektetők éve volt az inga...
Marketing eszközök

Megnyerni a vándor kegyeit
Adományozói stratégia 7 lépésben
Mit érdemes végiggondolni a piac...
Mire jó az e-mail marketing?
Mire ügyeljünk nyomdai megrendel...
A vevőszolgálat 4 C-je
Marketingelmélet

Márkakiterjesztés
Marketing a szervezeti piacon
Piackutatási módszerek
Árpolitika
Keresőmarketing
Célcsoportképzés
Márkatörténet

Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Mercedes-Benz
Márkatörténet: Post-it®
Márkatörténet: Senior
Márkatörténet: Burger King
Márkatörténet: Philadelphia
Mediainfo.hu legfrissebb

Ha műanyag ablak, akkor igenis a m...
Marketinghez és saleshez kapcsolód...
7 hasznos tipp, amivel kitűnhetünk...
Szempontok a minőségi termékek kiv...
Egészségügyi munkalehetőségek Buda...
Milyen egy minőségi álláskereső po...
A streaming hozza a hangfelvételip...
News4businness.hu legfrissebb

Minél nagyobb a gyémánt, annál job...
Detektor, ami feltárja a láthatatl...
Mérnöki, műszaki munkák Szekszárdo...
6+1 tipp, hogy jól sikerüljön az á...
Az északmacedón kormány korlátozta...
Milyen fiú cipőt vegyünk gyermekün...