Budapesti Corvinus Egyetem
Budapest, Magyarország
Marketing és Média Intézet
A Marketing és Média Intézet a Marketing Tanszék, valamint a Média és Telekommunikáció Tanszék szervezeti egységek munkatársaiból jött létre 2005. január 1-jei hatállyal. Az Intézet igazgatója Gálik Mihály egyetemi tanár, akit pályázata alapján nevezett ki az egyetem rektora a 2005. január 1.-2007. december 31. közti hároméves időszakra.
A szervezeti felépítés szerint az Intézet három tanszékből áll, ezek a következők:
-a Marketing Tanszék, amely őrzi az egyik jogelőd nevét, de létszámában és feladataiban kisebb, megbízott vezetője Bauer András docens
-a Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, amelynek munkatársai a korábbi Marketing Tanszékből váltak ki, megbízott vezetője Hofmeister Tóth Ágnes docens
-a Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék, amelyben a másik jogelőd, a Média és Telekommunikáció Tanszék, valamint a korábbi Marketing Tanszék marketingkommunikáció oktatással foglalkozó munkatársai dolgoznak, vezetője Gálik Mihály egyetemi tanár
Az Intézet új szervezeti felépítése egyszerre épít a hagyományokra és kíván megfelelni a jövő kihívásainak. Az Intézet felelős a folyó nappali ötéves képzésben a gazdálkodás szak marketing szakirány, a marketingkommunikáció mellékszakirány és a kommunikáció mellékszakirány tantervének kialakításáért és oktatásáért, valamint a gazdálkodás-kommunikáció kétszakos képzésért. Mindemellett az egyetem Gazdálkodástudományi Kara által meghirdetett felnőttoktatás gyakorlatilag mindegyik formájában részt vesznek az Intézet munkatársai.
Az idegen nyelven folyó képzésben is jelentős a munkatársak szerepvállalása. Ezt jelzi, hogy az Intézeten kívüli szervezeti egységként működő ISC igazgatója, Berács József egyetemi tanár, valamint a DSG vezetője, Simon Judit docens egyaránt az Intézet munkatársa.
A kétfokozatú felsőoktatási képzésre való áttérésben során Marketing és Média Intézet készíti elő a 2006/2007. tanévben beinduló hároméves Kereskedelem és marketing alapszak szakindítási akkreditációs dokumentumát (felelős: Hofmeister Tóth Ágnes docens). Az Intézet képviseli az egyetemet a kétéves Kereskedelem és marketing mesterképzési szakok alapítását előkészítő szakmai munkában, illetve ennek megtörténte után kidolgozza a mesterszakok megindításához szükséges akkreditációs dokumentumokat (felelős: Bauer András docens).
Az Intézet munkatársai számos akadémia és üzleti kutatási projektben vettek részt az idők folyamán és vesznek részt jelenleg is. Az Intézet aktívan részt vesz a Ph.D. hallgatók képzésében, tudományos minősítéssel jelenleg húsz munkatárs rendelkezik.
Az Intézet mindennapos működését segítő Titkárság vezetője Ruschel Rita, tagjai Holovits Gyuláné, Bódi Edit és Kis Gabriella.
Forrás: http://marketing.bke.hu



Elérhetőségek
Cím: | 1093 Budapest, Fővám tér 8. |
Telefon: | 06/1-482-5309 |
Telefax: | - |
Mobil: | - |
E-mail: | - |
Web: | http://marketing.bke.hu/ |