Oktatás
12 oktatási intézmény az adatbázisban

Budapesti Corvinus Egyetem
Budapest, Magyarország

Marketing és Média Intézet

A Marketing és Média Intézet a Marketing Tanszék, valamint a Média és Telekommunikáció Tanszék szervezeti egységek munkatársaiból jött létre 2005. január 1-jei hatállyal. Az Intézet igazgatója Gálik Mihály egyetemi tanár, akit pályázata alapján nevezett ki az egyetem rektora a 2005. január 1.-2007. december 31. közti hároméves időszakra.

A szervezeti felépítés szerint az Intézet három tanszékből áll, ezek a következők:
-a Marketing Tanszék, amely őrzi az egyik jogelőd nevét, de létszámában és feladataiban kisebb, megbízott vezetője Bauer András docens
-a Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, amelynek munkatársai a korábbi Marketing Tanszékből váltak ki, megbízott vezetője Hofmeister Tóth Ágnes docens
-a Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék, amelyben a másik jogelőd, a Média és Telekommunikáció Tanszék, valamint a korábbi Marketing Tanszék marketingkommunikáció oktatással foglalkozó munkatársai dolgoznak, vezetője Gálik Mihály egyetemi tanár

Az Intézet új szervezeti felépítése egyszerre épít a hagyományokra és kíván megfelelni a jövő kihívásainak. Az Intézet felelős a folyó nappali ötéves képzésben a gazdálkodás szak marketing szakirány, a marketingkommunikáció mellékszakirány és a kommunikáció mellékszakirány tantervének kialakításáért és oktatásáért, valamint a gazdálkodás-kommunikáció kétszakos képzésért. Mindemellett az egyetem Gazdálkodástudományi Kara által meghirdetett felnőttoktatás gyakorlatilag mindegyik formájában részt vesznek az Intézet munkatársai.

Az idegen nyelven folyó képzésben is jelentős a munkatársak szerepvállalása. Ezt jelzi, hogy az Intézeten kívüli szervezeti egységként működő ISC igazgatója, Berács József egyetemi tanár, valamint a DSG vezetője, Simon Judit docens egyaránt az Intézet munkatársa.

A kétfokozatú felsőoktatási képzésre való áttérésben során Marketing és Média Intézet készíti elő a 2006/2007. tanévben beinduló hároméves Kereskedelem és marketing alapszak szakindítási akkreditációs dokumentumát (felelős: Hofmeister Tóth Ágnes docens). Az Intézet képviseli az egyetemet a kétéves Kereskedelem és marketing mesterképzési szakok alapítását előkészítő szakmai munkában, illetve ennek megtörténte után kidolgozza a mesterszakok megindításához szükséges akkreditációs dokumentumokat (felelős: Bauer András docens).

Az Intézet munkatársai számos akadémia és üzleti kutatási projektben vettek részt az idők folyamán és vesznek részt jelenleg is. Az Intézet aktívan részt vesz a Ph.D. hallgatók képzésében, tudományos minősítéssel jelenleg húsz munkatárs rendelkezik.

Az Intézet mindennapos működését segítő Titkárság vezetője Ruschel Rita, tagjai Holovits Gyuláné, Bódi Edit és Kis Gabriella.

Forrás: http://marketing.bke.hu

NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN


Elérhetőségek
Cím: 1093 Budapest, Fővám tér 8.
Telefon: 06/1-482-5309
Telefax: -
Mobil: -
E-mail:   -
Web: http://marketing.bke.hu/

Legfrissebb hírek

John Bolla lett a UPS Healthcare ú...
2319 műanyag kupakból rakták ki Pe...
Takács Géza lett a Vetőmag Szövets...
Közzétette az MPRSZ az idei PREXA ...
SMASHED edukációs program a Diageo...
Milyen munkakörökben helyezkedhetü...
Tanulmányok

Tovább erősödött az ingatlanpiac
Egyre népszerűbbek a részmunkaidős...
Több mint 50 évre vagyunk még a ne...
Rekordszinten az állásban lévő nők...
Az energiaválság miatt lassulás vá...
A béremelések legfőbb célja idén a...
Marketing eszközök

10 tipp a sikeres vevőszolgálath...
Adományozói stratégia 7 lépésben
Hogyan bánjunk el a rosszhírünke...
Marketing és PR trendek Karvalic...
5 trend, amely a digitális ügyfé...
Mire kell ügyelnünk egy új termé...
Marketingelmélet

Márkakiterjesztés
Szegmentálás
A márkaidentitás
Marketing menedzsment, gyakorlatba...
Környezetelemzés, SWOT-analízis
Értékesítés
Márkatörténet

Márkatörténet: Fulda
Márkatörténet: Medve
Márkatörténet: Philadelphia
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Dove
Márkatörténet: Sloggi
Mediainfo.hu legfrissebb

A magyar filmek és a tehetséges ha...
Az internet biztonságos?
A TikTok beperelte Montana államot...
Válasszunk megfelelő autófényező t...
Szépirodalmi és fotós pályázat
Velencei Biennále - Megnyílt a mag...
A munkavédelmi papucs komfortosan ...
News4businness.hu legfrissebb

John Bolla lett a UPS Healthcare ú...
2319 műanyag kupakból rakták ki Pe...
KIM: 830 millió forint előadó-művé...
Magyar kulturális delegáció utazik...
Takács Géza lett a Vetőmag Szövets...
Gyereknap: 5-7 ezer forintért vásá...