Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Akár a termék-életciklus fogyasztói oldalról történő megközelítésének is tekinthetjük a termékelfogadást, amelynek során a fogyasztó megismeri, kipróbálja, majd rendszeres vásárlójává és használójává válik egy adott terméknek vagy szolgáltatásnak. A termék...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Szegmentálás
Fogyasztói magatartás
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Termék vs. piac bővítés