Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Alrendszerek


A marketing információs rendszer 4 alrendszerből tevődik össze:1.PiackutatásA piackutatás külön fejezetet is érdemel, hiszen a marketinginformációk egyik legfontosabb forrása. A kutatás során elemezhetünk már rendelkezésünkre álló adatokat (ún. szekunder p...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Alrendszerek


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Márkák válságban
Potenciál-versenyképesség modell
A fogyasztói magatartást befolyá...
Szervezeti vásárlók és beszerzés