Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Márkatérkép


Ha jól sikerült márkapozíciónkat megfogalmaznunk, a megkülönböztető termékjegyek mentén fel tudjuk rajzolni a fogyasztó észlelési térképét, és a versenytársak helyzetének azonosításával egyidejűleg el tudjuk rajta helyezni saját termékünket vagy szolgáltat...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Márkatérkép


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Gap analízis (rés elemzés)
Árpolitika
Piac és verseny
Termékpolitika
Megkülönböztetés, versenyképessé...
Vásárlási folyamat