Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Pozicionálási stratégiák


A pozicionálás célja, hogy termékünk a versenytársak kínálatától megkülönböztetett módon, helyet kapjon a fogyasztók tudatában. Ebben a meghatározásban pedig éppolyan fontos, hogy vásárlóink észleljék márkánkat, mint hogy a piacon elérhető egyéb megoldások...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Pozicionálási stratégiák


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Miért működik a műsorszponzoráci...
A fogyasztói magatartást befolyá...
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Célcsoportképzés