Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
SWOT-analízis


Az így megszerzett eredményeket aztán rendszerbe rendezve érdemes elemezni annak érdekében, hogy valóban használható információkat kapjunk, amelyek alapján körvonalazhatók stratégiánk irányvonalai. Ehhez a rendszerezéshez lehet különösen hatékony eszköz az...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




SWOT-analízis


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Kapcsolati marketing
Termékpolitika
Beszerzési magatartás
Philip Kotler: A marketing kihív...
Döntésbefolyásoló tényezők