Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A vállalat marketingstratégiájának, -terveinek kialakítása elképzelhetetlen a körülmények előzetes feltérképezése nélkül. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a helyzet - a környezet, valamint a cég adottságainak - elemzése kijelöli az irányt (segít a célkitűzések ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Miért működik a műsorszponzoráci...
Szegmentálás
Marketing-mix
Kapacitáskihasználtság




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...