Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Szintenkénti közreműködők száma


Következő lépésként fontos azt is mérlegelni, egy-egy szinten hány közreműködő partnert érdemes bevonni. Alapvetően három megoldás lehetséges:1. Exkluzív értékesítésIlyenkor a termék vagy szolgáltatás értékesítésére csak nagyon szűk és általában gondosan m...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Szintenkénti közreműködők száma


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Beszerzési döntési folyamat
Környezetelemzés, SWOT-analízis
Márkázás, márkaérték
Kapcsolati marketing