Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Értékesítési utak és résztvevők


A legtöbbször előforduló értékesítési rendszerben a gyártó közvetlenül a nagykereskedelemmel áll kapcsolatban, amely aztán kiszolgálja a kiskereskedelmet, ahonnan az áru végül a fogyasztóhoz kerül.Ábra: A 3 leggyakoribb értékesítési útEzen kívül azonban te...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Értékesítési utak és résztvevők


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Fogyasztói magatartás
Kapacitáskihasználtság
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Termék vs. piac bővítés