Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A modell leírása


Sokáig tartotta magát az a hit, hogy a fogyasztói döntések valamennyien egyformán születnek. Mára azonban tudjuk, hogy bár hasonló folyamat mentén jönnek létre, azért minden vásárlási szituációban van valami különbség. Még csak azt sem mondhatjuk, hogy a f...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A modell leírása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Értékesítés
Fogyasztói magatartás
Márkázás, márkaérték
Márkaismertség
Termék-életciklus
Gap analízis (rés elemzés)