Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Középpontban a vásárlók megtartása


A vevőszolgálat legfontosabb értéke azonban talán mégis az, hogy segít a vásárlók megtartásában, mivel biztosítja őket arról, hogy a vállalat felelősséget vállal termékeiért és elkötelezett a fogyasztói igények minél magasabb szintű kiszolgálása iránt. A b...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Középpontban a vásárlók megtartása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Környezetelemzés, SWOT-analízis
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Szegmentálás
Eladási tárgyalások