Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Elérhetőség és visszajelzés


A vevőszolgálat a fogyasztó szemszögéből elsősorban a vállalat elérhetőségéről szól. Éppen ezért nagyon lényeges, hogy cégünk minél több fórumon (telefonon, levélben, faxon, interneten keresztül, stb.) elérhető legyen, és ezen lehetőségeket minél több láth...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Elérhetőség és visszajelzés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Keresőmarketing
Célcsoportképzés
Eladási tárgyalások
A fogyasztói magatartást befolyá...