Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A modell kifejtése


A világ változik, és a legtöbb dolognak előbb-utóbb végeszakad. De kell-e, hogy ez azt is jelentse: a siker múlandó? Ha megvizsgáljuk a megszűnt vagy épp haldokló iparágak eseteit, sokat tanulhatunk, és az általuk elkövetett hibákat saját előnyünkre fordít...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A modell kifejtése


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Potenciál-versenyképesség modell
Beszerzési magatartás
Termék-életciklus
Pozicionálás