Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A vásárlási döntéshozatal szakaszai


A fogyasztói magatartás alapvetően megismerő, feltáró jellegű, melynek legfontosabb aspektusai a gondolkodás, az értékelés és a döntés. Ezek a tevékenységek nyilvánulnak meg az olyan egyszerű mozzanatokban, mint például az érdeklődés, a megrendelés vagy ak...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A vásárlási döntéshozatal szakaszai


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing menedzsment, gyakorlat...
Árképzés
Marketing a szervezeti piacon
Márkák válságban