Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Középpontban a minőség


A szolgáltatásmarketing kapcsán lényeges még kiemelni, hogy az üzlet sikere szempontjából kulcsfontosságú a szolgáltatás minősége. A minőséget azonban soha nem a szolgáltató vagy annak előírásai, hanem minden esetben a fogyasztói megítélés határozza meg. A...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Középpontban a minőség


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Beszerzési magatartás
Marketingkommunikáció (Promotion...
Vásárlási folyamat
Fogyasztói magatartás