Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Néhány alapkérdés


A szervezeti vásárlás azonban jelentősen összetett folyamat. Megértéséhez számos kérdésre kell választ találni, mint pl.:-Mennyiben más a fogyasztói magatartás a vállalatközi piacon?-Kik a beszerzés fő résztvevői?-Milyen folyamat mentén választják ki és ér...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Néhány alapkérdés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Potenciál-versenyképesség modell
Pozicionálás
Termékelfogadás
Beszerzési döntési folyamat
Beszerzési magatartás