Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Összefoglalás


A különböző termékek vagy szolgáltatások besorolása tehát segít megtalálni a fejlesztésükhöz szükséges stratégiát is. A döglött kutyák megértek a megszüntetésre, a fejősteheneket érdemes kihasználni amíg csak lehet. A sztárokra ne sajnáljuk a befektetést, ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Összefoglalás


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Gap analízis (rés elemzés)
Philip Kotler: A marketing kihív...
Marketing menedzsment, gyakorlat...
A személyes eladás folyamata