Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A mátrix elemei


Termékeinket vagy szolgáltatásainkat a mátrix négy negyedében helyezhetjük el annak megfelelően, hogy alacsony vagy magas részesedést, illetve kockázatot képviselnek:1. SztárokA vállalat jövőjét jelentő termékek: nagy reményekkel és nagy befektetési igénny...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A mátrix elemei


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A márkaidentitás
Gap analízis (rés elemzés)
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Értékesítés